היי פידליטי - אנחנו מפיצים מוזיקה טובה

היי פידליטי היא חברת הפצת מוזיקה המתמחה בהפצת מוזיקה איכותית בכל חנויות המוזיקה בישראל. החברה מפיצה את האלבומים שמוציאים אמניה תוך אמונה בכך שמוזיקה טובה צריכה להצליח, שאנשים רוצים גם אלבומים טובים, מאמנים כשרוניים, ושלא מעט כאלו עוד יוצאים בישראל של היום.

יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

הקיץ חם: ג'ירפות, יעל קראוס, הפרויקט הסודי וקוב

הקיץ ממשיך וגם אנחנו איתו, רק בניגוד לו - לא מתעקשים לענות את יושבי מדינת ישראל, אלא דווקא להנעים את זמנם.
היי פידליטי ממשיכה להתאמץ ולהביא אל הקהל בארץ כמה מטובי האלבומים שיוצאים בישראל כיום, מתוך המשך אמונה בכך שגם בתוך אקלים מוזיקלי מסוים - יש מקום גם לדברים אחרים, וטובים


ג'ירפות – אין כניסה לפילים

לאחר שני אלבומים שזכו למעמד של קאלט ("גג" שהגיע לתקליט זהב ו"משוחח עם כסא" שמתקרב גם הוא לשם בצעדי ענק).

ולהיטים שהפכו למיתולוגיה ("וואו", "רמי מואשם באחזקת סמים קלים","יש לו בחורות כמו מים", "גג", "מהר מדי","מונוגמיה") -
מוציאים ג'ירפות (גלעד כהנא, יאיר קז, אסי ששון וארז רוסו) אלבום חדש!

האלבום השלישי – מתוכו כבר שוחרר הסינגל "לא יודע למה זה קורה לי" והפך ללהיט כמעט מיד - כולל 12 שירים ומשייט בין מסע בהודו לטיול בשוק לוינסקי, בין סוס של עגלון ביפו לתלמידים בקורס גלישה, בין מציל שמתחיל עם בחורה בים לזוג שחולם לנפוש בהוואי.
סיפורים קטנים שמציגים דרמות גדולות.

במהלך השנים מאז הוקמה, לא הפסיקה הלהקה להופיע ולצבור קהל נאמן שהולך איתה לכל מקום.
הופעות הקאלט של הלהקה כבר הפכו לשם דבר ומיקמו אותה כאחת הלהקות החשובות, המוערכות והפופולאריות בארץ.

יעל קראוס - Boutique

יעל קראוס, מובילת פרוייקט גירסאות הכיסוי "בוסה"("כלניות", "ריקוד רומנטי") וסולנית ההרכב המוערך "פאניק אנסמבל", חושפת לראשונה את עולמה הפנימי ומוציאה אלבום סולו.

"בוטיק", אלבום הבכורה של קראוס, נע בין נגיעות מזרח תיכוניות חדורות באינטימיות ישירה, אווירה פלרטטנית ונוגה ועושר מוסיקלי היוצרים עולם של פנטזיה."בוטיק" הולחן במרביתו בשיתוף עם בן הנדלר וכמה ממילותיו נכתבו בשיתופה של נועה גולנדסקי,
הופק ותוזמר ע"י הפסנתרן והמפיק דניאל קורן ומוקסס ע"י תמיר מוסקט (בלקן ביט בוקס) אשר תרם להפקתם של שניים משיריו.

קוב - הונאת האמרגן

"הונאת האמרגן" הינו הרכב של "קוב" (עו"ד יעקב לשצ'ינסקי), שלאחר שני אלבומים שזכו לפרגון תקשורתי, חותך לטובת פרויקט ניסיוני יותר.
ה EP כולל ארבעה שירים חדשים עם טקסטים אמיצים ונשכניים עם הפקה שמושפעת מדאבסטפ ואלקטרוניקה, וכהרגלו בקודש, כולל גם חידוש לקלאסיקה ישראלית והפעם "זמנך עבר" של אהוד בנאי, גרסת הדאבסטפ

הפרויקט הסודי

הפרויקט הסודי של שאולי עשת (דני סנדרסון, הבנות נחמה, יעל דקלבאום, דנה עדיני, הדג נחש, שוטי הנבואה ועוד) ואונילי (לאחרונה יצא אלבום האלקטרו-פופ המשובח שלה Be SomeBunny) הוא מצג מתעתע ומפתה של פופ-פסיכדלי מרגש
הפרויקט הסודי נרקם דרך האינטרנט, כיאה לשנת 2010, בין האולפן של שאולי לאולפנה של אונילי, כאשר שאולי, מפיק הפרויקט, מעביר לחנים , ואונילי מחזירה טקסטים.
למלאכת האלבום הסודית הצטרפו הנגנים הכי חמים בתעשייה : יונתן לוי (איזבו), ניר מנצור (איזבו, ברי סחרוף), ספי ציזלינג (האחים רמירז ופאנקנשטיין), שלומי אלון (הדג נחש), עידן קיי ועוד רבים וטובים.

בקרוב בהיי פידליטי
ירונה כספי, אסי זיגדון, אורטל אופק, ואורן ברזילי


מעבר לזה - קצת קליפים להנאת הצופים

רוני אלטר - ערומה



הפרויקט הסודי - It's Allright Now

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה