היי פידליטי - אנחנו מפיצים מוזיקה טובה

היי פידליטי היא חברת הפצת מוזיקה המתמחה בהפצת מוזיקה איכותית בכל חנויות המוזיקה בישראל. החברה מפיצה את האלבומים שמוציאים אמניה תוך אמונה בכך שמוזיקה טובה צריכה להצליח, שאנשים רוצים גם אלבומים טובים, מאמנים כשרוניים, ושלא מעט כאלו עוד יוצאים בישראל של היום.

יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

אלבומי ראש השנה בהיי פידליטי

שנה חדשה ובתקווה טובה מגיעה, ואנחנו כאן בהיי פידליטי הצטיידנו בכמה מהאלבומים הישראלים הטובים של התקופה האחרונה. אז עשו לעצמכם ולאהובים שלכם - וקנו אלבום ישראלי כמתנה

אורן ברזילי - Sorrow Demons Joy Blizzards

כבר כמה חודשים שההופעות של אורן ברזילי (גיטריסט מופע הארנבות של ד"ר כספר) בביתו שבתל אביב הן אחד הדברים המדוברים בסצנת המוזיקה המקומית.
בהופעה, מבצע ברזילי שירים שכתב באנגלית לאחר מחלת השרירים הנדירה בה לקה, בפורמט אינטימי שמוסיף עוצמה לשירים שהם טובים גם ככה.
האלבום והספר המלווה אותו בנויים מיצירות קולג' אותן יצר אורן במהלך השיקום שעבר, כשהם משולבות בשירים שכתב בעברית ובאנגלית – שהולחנו לאלבום המדובר.

ירונה כספי – אגו
ירונה כספי מי שהחלה את דרכה בלהקת "גוונים כהים", הספיקה לתפקד כנגנית הבס וזמרת ב "כרמלה גרוס ווגנר" והוציאה לפני שנתיים את אלבומה האחרון, "הירקון 51".
אלבומה הטרי והשלישי במספר נקרא "אגו", ולהפקתו המוזיקלית אחראי גיטריסט להקת "אטליז", אור בהיר.

אורטל אופק - אורטל אופק
אופק פרצה לתודעה בהיותה חיילת על סף שחרורה משירות בלהקה צבאית, עם הלהיט מדברים בשקט מתוך הפרויקט של עידן רייכל. במשך חמש השנים שחלפו מאז, אופק למדה סאונד ובנתה לה אולפן בו החלו להירקם שיריה - אותם כתבה, הלחינה, עיבדה, ניגנה והפיקה לבדה לכדי אלבום ביכורים.
הסינגל הראשון מהאלבום בשדות של המושב כבש את לב המאזינים ונתן לאופק את הדרייב להמשך העבודה על האלבום. בהמשך הדרך, הוציאה אופק שני סינגלים נוספים שזכו גם הם לתשבוחות יום ועוד לילה ו מאמינה בניסים

אדיר והילדות - אדיר והילדות
אלבום הבכורה של אדיר והילדות (אדיר אוחיון מכוכב נולד)
אלבום הבכורה של אדיר אוחיון ולהקתו הוא אלבום מהסוג המפתיע והסוחף - כבר מהאזנה ראשונה. גם בלי להיתלות על אילנות גבוהים מדי, כמו רדיוהד, מיוז או ג'וי דיויז'ן, אי-אפשר להתעלם מאבות המזון המוזיקליים של ההרכב והאלבום, הצרובים עמוק בכל צליל וכל מילה.
האלבום כולל את את הסינגל המצליח "לאט לאט", אשר בילה כחודשיים בפלייליסט מלא בגלגלצ, והביא את ההרכב לתודעה נרחבת.
"צליל רוקיסטי, מחוספס ולא מקומי מולחן, מנוגן ומושר היטב, שופע מניירות חו"ליות שנעות בין מיוז לרדיוהד". (תרבות מעריב)
"סופסוף! אחת מהלהקות הטובות ששמעתי לאחרונה הוציאה אלבום בשעה טובה! ובכלל לא במקרה הסולן, היוצר והגיטריסט של ההרכב הוא שותפי לספסל הריאליטי - דיר אוחיון. כמות הפעמים שנשאלתי 'מתי כבר הוא יוציא דיסק?!' וכמות השיחות שניהלתי על כמה שכולנו מצפים לשמוע שוב את השירה הכל כך מיוחדת של אדיר - מותירה אותי עם אנחת רווחה גדולה. הדיסק - בשעה טובה נולד!" (מרינה מקסימיליאן בלומין – מאקו)

התפוחים - Kings

להקת התפוחים חוזרת ארצה לאחר העדרות ממושכת בכדי להשיק את אלבומה החדש
The Apples present: KINGS
אלבום מחולק לשני שיתופי פעולה עם שני אמנים רמי מעלה:
Fred Wesley - הטרומבוניסט והמנהל המוזיקלי של ג'יימס בראון המנוח
שלמה בר – סנדק מוזיקת העולם והנשמה המקומית, סולן ומקים "הברירה הטבעית"
האלבום כולל שני פרויקטים שונים עם שתי דמויות אשר השפיעו רבות על הלהקה – מפגש עם אבות רוחניים ומוזיקליים משני קצוות עולם המוזיקה העשיר שמכילה הלהקה.
פרויקטים אלו הניבו 8 קטעים חדשים, ארבעה עם כל אמן, לכדי אלבום אחד ומיוחד.


בקרוב בהיי פידליטי
אושיק לוי - קל וחומר

לראשונה מוציא אושיק לוי אלבום שכולו עיבודים מודרנים ואישיים לשירים של יוצרים אחרים
כולל שירים של רוקפור, אביב גפן, נקמת הטרקטור ואחרים, עם הופעת אורח של שלומי שבן.

קצת מהעיתונות - גם המדיה אוהבת את האלבומים של היי פידליטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה